Dulu Sal tak suka minum kopi..seriously…bila terbau je aroma kopi kalau boleh nak lari …tapi kan…kan..tu semua dulu tau….sejak terjumpa dengan Kopi Al Wafi….100% pandangan Sal terhadap kopi dah berubah…ada gak kopi yang sedap…1st time minum tu memang rasa pelik sikit kat tekak sebab kopi Al Wafi ada pracampuran kandungan habatus sauda..tapi bila dah lama tu kalau tak pekena kopi ni rasa macam lain macam….serba tak kena dan rasa macam tak lengkap….huhuhu
Campuran Kopi Al Wafi jangan diragui ya…Sal suka sebab ada campuran madu selain kandungan habbatus sauda’…madu lebah asli tu…memang terbaik rasa dia…bila minum kopi ni badan rasa lebih bertenaga…rasa lesu badan semua hilang…Sal memang standby kat opis….kalau rasa ngantuk…terus minum….

berbaloi sangat simpan stok kat opis….
Meh Sal sharing sikit khasiat habbatus sauda’..ni Sal dapat melalui pembacaan gak…sememangnya habbatus sauda’ mempunyai pelbagai khasiat…

  • Mampu menghasilkan kulit yang cerah
  • Membantu merawat batuk dan asma
  • Berupaya merawat kencing manis..selsema
  • Merawat keguguran rambut
  • Mengurangkan tekanan darah tinggi
  • Mengurangkan sakit otot dan sendi
  • Mengurangkan rasa loya dan muntah
  • Merawat batu karang
  • Mengurangkan kolesterol

Dan satu lagi Sal nak info…setakat Sal minum kopi Al Wafi ni alhamdulillah….tiada kesan sampingan pada anak anak melalui penyusuan susu badan….tambah meriah ade la…dan kopi Al Wafi ni pun taklah mahal sangat….berbaloi sangat dengan harga….ada dijual di kedai kedai jamu…
Nak tau lebih lanjut boleh lawat FB Al Wafi Semoga dapat membantu ya…

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari