Chef Khalish Apron Hi5 – Seronok tengok gelagat Khalish . Pandai pulak dia menggayakan dan mulanya Sal tak berapa nak perasan . Sesenyap je dia pakai , lucu betul tengok dia time ni .

Chef Khalish Apron Hi5 … Comey Lak Dia

Bila ditanya Khalish nak masak apa ? Pizza katanya . Lama dah Sal tak buat pizza sendiri semenjak terjebak dengan DOMINOS yang asyik buat promo je . Makin liat nak buat aktiviti bakar membakar ..hehehe. Sabar je la kan .
Anak anak sekarang memang cerdik…mudah ikut apa yang dilihat…sebab tu sebagai ibu bapa….kita kena tengok gerak geri anak anak ni..jangan terlalu buat dek sebab anak anak perlu dilentur dari sekarang…ehh terbebel pulak Sal..

BACA JUGA: Khalish Buat Pizza Sendiri

Meh tengok gambar Chef Khalish yang sempat Sal ambik bersama set lengkap apron Hi-5…sesuai sangat untuk dia….

 

Chef Khalish Apron Hi5

 

Chef Khalish Apron Hi5

 

Nanti Sal nak ajak Khalish masuk dapur , kita belajar buat cookies ye .. tunggguuuuuu….