Sape nak bibir merah semulajadi ?? Sal pun nak gak cuma rajin atau tak je…bila kemalasan melanda..tak berupaya nak buat…semua tu alasan kan…nak seribu daya…
Gini…cara terlalu mudah…ambik madu dengan limau nipis…satukan dan sapu nipis kat bibir…sebelum ni Sal rajin gak buat…tpi bila tengok kengkawan pakai lipstik…cantik la pulokkkkkk…..erkkk kerkk…kerkk….keterujaan dan kegedikan nak beli dan cuba pun ade gak…
Yang benornya…pada Sal kandungan lipstik tak berapa bagus untuk bibir…boleh nak pakai tapi jangan dalam jangka masa yang lama…bibir kita perlu gak bernafas…bila selalu pakai…bibir akan jadi kusam dan birat..jangan dibiarkan sangat nanti teruk jadinya…
So gunakan madu sebaik mungkin..sebab sifat madu yang dapat melembapkan bibir… ada kesempatan tu buatla…tak selalu pun takpe…andai kata dah malas sangat…pakai je la pelembap bibir…
Boleh jugak !!

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari