Perhatian: Dalam Kek Ada Kandungan DADAH  – Macam macam zaman sekarang ni ya . Disebalik kesedapan kek tersembunyi sesuatu , takut pulak nak beli kek kat kedai . Penyedap tu rupanya serbuk yang terkandung dadah .. alahaaaiiii ngeri betul la . Kenapa la tak bisnes secara sihat dan telus . Tahu nak untung je .

Perhatian: Dalam Kek Ada Kandungan DADAH , Jangan Ambil Mudah

Baru je Sal up pasal kesedaran dari pihak AADK , ni dah timbul pulak kes lain dan tanpa kita sedar rupanya . Yelah, sebagai pengguna kita kena lebih berati hati . Jangan ingat memang kek tu sedap asli , rupanya tidak . Kot ye pun nak berniaga , jangan sampai menganiayai pengguna wahai penjual .
Kalau ikhlas , air tangan korang memang akan sedap sentiasa . Jangan takut untuk bersaing secara sihat . Pengguna sekarang bijak memilih tapi kalau dah menipu untuk sedapkan makanan korang sampai guna bahan terlarang … waduhhh .

 

Baca lanjut di Kek Biji Popi

Dalam kes macam ni , cuba korang bayangkan kalau dah lepas makan kek tu dan terus nak drive ke . Korang rasa apa yang akan berlaku . Bahaya sebab melibatkan nyawa . Sebab tu sebelum apa yang kita buat kena fikir dan jangan semborono .

BACA JUGA: Ambil Kisah Ambil Tindakan