Macam macam zaman sekarang ni ya…disebalik kesedapan kek tersembunyi sesuatu..takut pulak nak beli kek kat kedai….penyedap tu rupanya serbuk yang terkandung dadah…alahaaaiiii…ngeri betul la…kenapa la tak bisnes secara sihat dan telus…
Baru je Sal up pasal kesedaran dari pihak AADK…ni dah timbul pulak kes lain…tanpa kita sedar rupanya…ingat memang kek tu sedap asli….rupanya tidak…lepas ni kena lebih berhati hati ya kengkawan…

Baca lanjut di Kek Biji Popi

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari