Khasiat Kandungan Sayur Dalam Jus Chlorophyll SURYA – Korang pernah alami masalah anak tak makan sayur  ? Susah hati betul bila anak anak tak makan sayur kan  … sebab kita tahu sayur ni bagus untuk kesihatan . Dan untuk itu , Sal tak pernah berputus asa untuk mencari supplement sebagai makanan tambahan agar anak anak dapat khasiat yang mencukupi .

Sejauh Mana Khasiat Kandungan Sayur Dalam Jus Chlorophyll SURYA , Dilema Bila Anak Tak Makan Sayur

Baru ni Sal diperkenalkan dengan Jus Chlorophyll SURYA . Mulanya macam ragu ragu jugak nak try tapi bila baca feedback positif dari kengkawan , hurmmm .. teringin nak beli . Mudah sebenarnya nak beli Jus Chlorophyll SURYA , ada dijual di Watsons yang terpilih dan terkebetulan memang Sal nak ke beli produk kosmetik di Watsons . So nampak je jus ni terus sambar . Ada 2 pilihan perisa – laici dan peach , terpulang nak beli yang mana . Sal try perisa laici .

Khasiat Kandungan Sayur Dalam Jus Chlorophyll SURYA
Khasiat Kandungan Sayur Dalam Jus Chlorophyll SURYA

Yang sebenarnya kan .. korang tau ke apa yang dimaksudkan dengan Jus Chlorophyll SURYA ? Meh nak explain ckit . Jus ni merupakan minuman yang diekstrak daripada daun Mulberry – daun yang dikenali bebas dari serangan serangga dan racun perosak. Kandungan alkalinya amat semulajadi dan baik untuk pembersihan dalaman serta membantu untuk mengurangkan bau badan dan bau nafas . Sesuai sangat untuk golongan yang tak makan sayur . Pada yang rajin consume , kulit akan lebih cerah dan berseri .

Untuk itu , Sal nak bagi pada anak anak yang agak kurang makan sayur . Yang no 3 lagi la . Langsung tak makan .. geram la jugak sebab pahit katanya . Bila kurang makan sayur tahu la kulit tu agak kering dan kalau kena gigitan nyamuk kesan susah nak hilang .  Jus Chlorophyll SURYA sesuai untuk anak anak 2 tahun ke atas dan ada masalah kulit sensitif .

Cara pengambilan jus amat mudah , hanya bancuh dengan air kosong / sejuk dan minum . Sal try gak perisa laici . Alhamdulillah , anak anak boleh terima dan suka . Masing masing kata sedap !!

Kelebihan Khasiat Kandungan Sayur Dalam Jus Chlorophyll SURYA

Memperbaiki sistem penghadamam dan mengawal berat badan

Mempercepatkan proses penyembuhan luka

Membantu melawan kanser

Merupakan satu superfood kerana ia kaya dengan mineral dan multivitamin

Pada Sal jus Chlorophyll SURYA sebenarnya sesuai diambil seisi keluarga dan dijadikan sebagai minum harian dan kandungannya tiada bahan pengawet . Paling penting ada pengiktirafan serta mempunyai sijil HALAL , GMP , HACCP & BioNexus .

Khasiat Kandungan Sayur Dalam Jus Chlorophyll SURYA
Khasiat Kandungan Sayur Dalam Jus Chlorophyll SURYA

So far anak anak tak pernah menolak , maybe rasanya yang manis . Jangan letak air banyak sangat nanti tawar pulak dan kemungkinan antara sebab anak tak nak minum .

Idea dan Cara Bancuhan Jus Chlorophyll SURYA

  • Tiada sukatan atau waktu tertentu sewaktu mengambil atau membancuh pati klorofil
  • Hanya satu 1 sudu besar jus dan dicampur dengan air , sebaiknya jangan tambah gula . Jadikan sebagai minuman harian ya !

Kelebihan Jus Chlorophyll SURYA , Khasiat Kandungan Sayur Dalam Jus Chlorophyll SURYA

Detoxification (Tinggi dalam antioxidants)
Purify ‘darah’ (Meningkatkan hemogoblin & sel darah merah)
Melindungi kulit & menjadikan kulit lebih sihat (Rehydration)
Membantu detoxification hati (liver)

BACA JUGA: Betul Ke Shatavari Himalaya , Supplement Milk Booster Untuk Ibu Menyusu 

Untuk dapatkan jus Chlorophyll SURYA korang boleh layari:

www.mynaturaloption.com

Sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut mengenai SURYA CHLOROPHYLL boleh layari :

Facebook : Surya Malaysia
Instagram :  Surya Malaysia