Simpan Resit Dalam Keta

In My Info
Tergelak sensorang dalam keta masa gi koje..
kalau driver keta sebelah tengok…confirm confuse..
lantakla kan…asal sendiri happy sudah!
Dengar radio…story pasal resit simpan dalam keta..
adakah diri ini tergolong dalam kategori tu…
haaa…..hamekkkk…

Memang pun…tp akan disisihkan bila tiba waktunya…
dah macam Konsep 5 S..
Seiri, Seiton, Seiso, Seiketsu & Shitsuke
yang last tu sila baca dengan betul ya…
jangan corner kot lain…

nngggeeeeee…kihkih (picca Mr G)

Mr Hubby suka bising sebab keta penuh ngankertas…
semak katanyer….tapi..saya tetapada alasan..
resit kalau simpan dalam keta memang selamat..
Mudah nak claim bagai…
Nak simpan dalam handbag…takut terbuang..
Bentul kata En Pemanggil tadi..
kalau tak jumpa resit dalam keta…selak celah alas kaki keta pun boleh..
Insya Allah jumpa..
melainkan kalau keta kena kebas…
takleh la nak nolong…

You may also read!

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Tatkala Negara kini masih ‘berperang’ mendepani pandemik COVID-19 yang semakin berleluasa ..masih ada beberapa perkara yang perlu diteruskan ‘perjuangan’

Read More...
Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Dalam tak diam , tahun 2020 dah pun berlalu dan yang pastinya meninggalkan pelbagai kenangan kan !?  Sal pun

Read More...
Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Sepanjang musim Negara dilanda pandemik COVID-19 ni kan , antara perkara yang merisaukan Sal adalah pembelajaran anak anak .

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu