Air Susu Banyak Lepas Minum EPHYRA

In MommyBlogger, Parenting, ParentingBlogger
Rutin saya setiap pagi mesti minum EPHYRA…
lepas seminggu guna dah mula nampak kesan…dan harini  macam baru nak perasan..
ada kesan yang lebih menarik selain dari kulit muka yang tak payah nak make up sangat..
kat situ je dah jimat kan ongkos make up…
sempat lagi tu….
Perbezaan yang sangat ketara….pump 8 minit….dah penuh….
bila fikir balik..memang tak makan apa selain amalkan EPHYRA…
yabedaabeeedoooo….. sayang ketat ketat la EPHYRA..
syok gak bila tengok condition susu…pekat..
boleh tingkatkan stok EBM yang sedia ada…takdela nak risau lagi camni…moga perkongsian ni..
dapatlah membantu sedikit sebanyak ibu ibu diluar sana untuk mencuba ya…
tiada paksaan ..sekadar berkongsi…
Alhamdulillah….rezeki anak anak..

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

You may also read!

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Tatkala Negara kini masih ‘berperang’ mendepani pandemik COVID-19 yang semakin berleluasa ..masih ada beberapa perkara yang perlu diteruskan ‘perjuangan’

Read More...
Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Dalam tak diam , tahun 2020 dah pun berlalu dan yang pastinya meninggalkan pelbagai kenangan kan !?  Sal pun

Read More...
Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Sepanjang musim Negara dilanda pandemik COVID-19 ni kan , antara perkara yang merisaukan Sal adalah pembelajaran anak anak .

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu