Aksi ‘Komado Rest’ Khalaf

In Parenting, Parenting
Tak pernah pun ajar…. istilah yang Sal tahu ‘komando rest’…..masa nak ke dapur tetiba Sal terperasan…baik punya posing…terus cecepat snap..huhuhu.. tak tau la mana Khalaf belajar ni…tak penah pulak Sal nampak Khalish atau Khaleef buat..

Meh tengok…

Tak penah Sal rasa jemu tengok ragam anak anak…kadang kadang letih tapi tula terapi sebenarnya kan…hehehe…

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

You may also read!

Badan Lebih Sihat Dengan Vitamin C+ Shine 1000mg Produk Kitsui

Kitsui Vitamin C+ Shine 1000mg Menjadikan Badan Lebih Sihat

Setiap wanita pasti mengimpikan kulit wajah yang cantik seiring dengan tubuh badan yang sihat kan ?? Sal pun macam

Read More...
Projek Infaq Ramadan Bersama Dapur LapoWey

Projek Infaq Ramadan Bersama Dapur LapoWey

Rejab dah pun berlalu meninggalkan kita  .. masuk bulan Syaaban yang penuh dengan keberkatan sebelum Ramadan menjelma . Ramadan

Read More...
Kids Eyewear Safer Optics Anti Blue Light Glasses Lindung Mata Anak

Kids Eyewear Safer Optics Anti Blue Light Glasses Lindung Mata Anak

Sejak anak anak kerap guna laptop , komputer , handphone bagi meneruskan Pengajaran dan Pembelajaran Di Rumah (PdPR) ..

Read More...

One commentOn Aksi ‘Komado Rest’ Khalaf

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu