Barut Gantung Khaleef

In Parenting
Sejak dari Khalish lagi me dah amalkan barut gantung..
ni kira turun temurun dari abang jatuh ke adik..
seronok sangat bila tengok anak-anak pakai barut…
masa baby pakai barut biasa then bila dah pandai merangkak..
lasak pun sama…terus me pakaikan barut gantung…
Alhamdulillah…amalan pakai barut gantung ni dapat elakkan anak kembung…
InsyaAllah…
dan kadang-kadang jangan tak tahu..
Khaleef just pakai barut gantung dengan pampers je..
cuaca sekarang pun tak menentu..anak cepat rimas..
geram tengok keletah Khaleef sekrang ni..
Sekarang banyak betul barut gantung yang bercorak..
comey je bila tengok dipakai oleh si cilik genius..
koleksi yang me ade suma putih…cukuplah mane yang ade..
Mane tau ade rezeki dapat gegurl…
huhu..
Itu akan difikirkan kemudian…

You may also read!

Badan Lebih Sihat Dengan Vitamin C+ Shine 1000mg Produk Kitsui

Kitsui Vitamin C+ Shine 1000mg Menjadikan Badan Lebih Sihat

Setiap wanita pasti mengimpikan kulit wajah yang cantik seiring dengan tubuh badan yang sihat kan ?? Sal pun macam

Read More...
Projek Infaq Ramadan Bersama Dapur LapoWey

Projek Infaq Ramadan Bersama Dapur LapoWey

Rejab dah pun berlalu meninggalkan kita  .. masuk bulan Syaaban yang penuh dengan keberkatan sebelum Ramadan menjelma . Ramadan

Read More...
Kids Eyewear Safer Optics Anti Blue Light Glasses Lindung Mata Anak

Kids Eyewear Safer Optics Anti Blue Light Glasses Lindung Mata Anak

Sejak anak anak kerap guna laptop , komputer , handphone bagi meneruskan Pengajaran dan Pembelajaran Di Rumah (PdPR) ..

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu