Chef Khalish Apron Hi5

In My Lil, Parenting
Chef Khalish Apron Hi5 – Seronok tengok gelagat Khalish . Pandai pulak dia menggayakan dan mulanya Sal tak berapa nak perasan . Sesenyap je dia pakai , lucu betul tengok dia time ni .

Chef Khalish Apron Hi5 … Comey Lak Dia

Bila ditanya Khalish nak masak apa ? Pizza katanya . Lama dah Sal tak buat pizza sendiri semenjak terjebak dengan DOMINOS yang asyik buat promo je . Makin liat nak buat aktiviti bakar membakar ..hehehe. Sabar je la kan .
Anak anak sekarang memang cerdik…mudah ikut apa yang dilihat…sebab tu sebagai ibu bapa….kita kena tengok gerak geri anak anak ni..jangan terlalu buat dek sebab anak anak perlu dilentur dari sekarang…ehh terbebel pulak Sal..

BACA JUGA: Khalish Buat Pizza Sendiri

Meh tengok gambar Chef Khalish yang sempat Sal ambik bersama set lengkap apron Hi-5…sesuai sangat untuk dia….

 

Chef Khalish Apron Hi5

 

Chef Khalish Apron Hi5

 

Nanti Sal nak ajak Khalish masuk dapur , kita belajar buat cookies ye .. tunggguuuuuu….

 

You may also read!

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Tatkala Negara kini masih ‘berperang’ mendepani pandemik COVID-19 yang semakin berleluasa ..masih ada beberapa perkara yang perlu diteruskan ‘perjuangan’

Read More...
Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Dalam tak diam , tahun 2020 dah pun berlalu dan yang pastinya meninggalkan pelbagai kenangan kan !?  Sal pun

Read More...
Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Sepanjang musim Negara dilanda pandemik COVID-19 ni kan , antara perkara yang merisaukan Sal adalah pembelajaran anak anak .

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu