Choc Drink & Choc Rice Snack – Lunatots

In Parenting
choc drink & choc rice snack
Baru tau rupenyer Lunatots ade produk baru untuk ibu yang BF..
saje gatal nak try…
ok gak…lame dah tak pekena fenugreek…
bau herba yang sangat mengancam…
dulu masa BF Khalish rajin gak minum teh herba…
Bila time Khaleef pulak….
me testimonial kat diri sendri..
takmo amik vitamin bagai yang boleh tambah susu badan…
just apply konsep deman & supply..
dan Alhamdulillah….berkat kesungguhan me berjaya…
syukur dipanjatkan kehadratNYA kerana dipermudahkan segalaNYA..
Tapi kekadang tu teringin jugak nak amik sesuatu yang pernah jadi rutin
seketika dulu..
bak kate orang lepaskan gian..pengubat rindu gitu…
Pade sesape nak tau lebih lanjut tentang produk ni..
boleh ke LUNATOTS..
me tinggalkan sedikit info yea…
enjoy!

You may also read!

Badan Lebih Sihat Dengan Vitamin C+ Shine 1000mg Produk Kitsui

Kitsui Vitamin C+ Shine 1000mg Menjadikan Badan Lebih Sihat

Setiap wanita pasti mengimpikan kulit wajah yang cantik seiring dengan tubuh badan yang sihat kan ?? Sal pun macam

Read More...
Projek Infaq Ramadan Bersama Dapur LapoWey

Projek Infaq Ramadan Bersama Dapur LapoWey

Rejab dah pun berlalu meninggalkan kita  .. masuk bulan Syaaban yang penuh dengan keberkatan sebelum Ramadan menjelma . Ramadan

Read More...
Kids Eyewear Safer Optics Anti Blue Light Glasses Lindung Mata Anak

Kids Eyewear Safer Optics Anti Blue Light Glasses Lindung Mata Anak

Sejak anak anak kerap guna laptop , komputer , handphone bagi meneruskan Pengajaran dan Pembelajaran Di Rumah (PdPR) ..

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu