Dapat Diploma Tapi

In Parenting
Alhamdulillah…1st stage dah lepas…
so petang ni bila ada masa yang terluang sikit..
kebetulan Khalish & Khaleef tido..
sepantas kilat me manage balik stok susu kat dalam DF…
kena beringat gak..taknak membazir..
nanti buang gitu je…
ohhh tidakkkk…!!!!
bukan mudah nak dapat…so kena hargai sehabis baik..
kurniaan yang tiada tandingan dariNYA…
lame dah niat nak susun balik stok sebab sebelum ni main masuk je dalam DF…
stok yang me ada taklah banyak sangat tapi Alhamdulillah…
mencukupi untuk Khaleef..kadang-kadang Khalish tumpang sekaki..
tapi selalunye Khalish direct..ade sekali tu balik kampung tak bawak susu untuk Khalish…
balik pun kejap je..so try pum ….masuk dalam botol..
nasib baik Khalish tak banyak kerenah…
sebelum kemas…..bercampur aduk

dah manage dalam bekas berlainan bulan…

selagi berdaya…ibu akan perjuangkan untuk anak-anak ibu…biarlah orang nak kata ape..janji anak-anak ibu happy..sihat sentiasa hendakNYA..

You may also read!

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Tatkala Negara kini masih ‘berperang’ mendepani pandemik COVID-19 yang semakin berleluasa ..masih ada beberapa perkara yang perlu diteruskan ‘perjuangan’

Read More...
Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Dalam tak diam , tahun 2020 dah pun berlalu dan yang pastinya meninggalkan pelbagai kenangan kan !?  Sal pun

Read More...
Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Sepanjang musim Negara dilanda pandemik COVID-19 ni kan , antara perkara yang merisaukan Sal adalah pembelajaran anak anak .

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu