Erat Persaudaraan…..#KelabBloggerBenAshaari

In Info & Ilmu
Alhamdulillah…dipermudahkan untuk jari jemari ni ketuk ketik di halaman yang penuh sawang..
setelah berbulan ditinggalkan..ibarat duk diperantauan..jenuh nak balik jengah..
walhal depan mata je..sabar jelah..

Hati kembali berbunga bila dapat join  #KelabBloggerBenAshaari
hip…hip…horeyyy…
Sangat kagum dengan usaha Bro Ben..Mudah didekati…
Hanya Allah SWT yang membalas segala usahamu Bro!

#KelabBloggerBenAshaari

Ben Ashaari…..Otai Blogger pada pandangan saya..
Sifu pun ye gak….Sentiasa memperjuangkan blogger ‘Disini Lahirnya Cinta’ a.k.a Tanahair Tercinta
dan yang paling utama…berusaha dalam mengeratkan ikatan persaudaraan sesama blogger..
Suci niatmu Bro!

Bukan untuk memuji tetapi adakalanya hati ini terdetik dan terlintas difikiran
Berapa ramai yang mempunyai pemikiran sebegini..
dan yang paling best tentang beliau..

Disaat diperlukan…Beliau pasti muncul..
Caye tak…hehehe….

You may also read!

Badan Lebih Sihat Dengan Vitamin C+ Shine 1000mg Produk Kitsui

Kitsui Vitamin C+ Shine 1000mg Menjadikan Badan Lebih Sihat

Setiap wanita pasti mengimpikan kulit wajah yang cantik seiring dengan tubuh badan yang sihat kan ?? Sal pun macam

Read More...
Projek Infaq Ramadan Bersama Dapur LapoWey

Projek Infaq Ramadan Bersama Dapur LapoWey

Rejab dah pun berlalu meninggalkan kita  .. masuk bulan Syaaban yang penuh dengan keberkatan sebelum Ramadan menjelma . Ramadan

Read More...
Kids Eyewear Safer Optics Anti Blue Light Glasses Lindung Mata Anak

Kids Eyewear Safer Optics Anti Blue Light Glasses Lindung Mata Anak

Sejak anak anak kerap guna laptop , komputer , handphone bagi meneruskan Pengajaran dan Pembelajaran Di Rumah (PdPR) ..

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu