Gaji Kakitangan Awam Naik Disember 2013

In My Story
Sambil cari info ….sambil baca info yang menarik di intenet…
bak kate pepatah…sambil nyelam minum air…
tetiba mata tertacap di link mengenai kenaikan gaji baru 2013/2014..
Adakah sahih atau setakat perbincangan..
walla…maka mungkin jugak takde bonus end of this yer kan…
pasni barang naik harga tak….minyak pulak camne..
waduhhh….banyak plak yang bermain di minda…
putar…putar….
tunggu dan lihat je la…
maybe kerajaan lebih mengetahui mana yang terbaik untuk rakyat…
………………………
(nak puaskan ati, sila klik)
Berita ini, baru Berita Semasa perolehi langsung daripada Putrajaya sebentar tadi.
Berdasarkan maklumat yang pihak Berita Semasa terima melalui salah seorang panel yang menjadi wakil bagi pihak Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) yang telah terlibat secara langsung dalam pelarasan gaji baru kakitangan awam kali ini memaklumkan akan ada berita gembira  sekitar 3 bulan daripada sekarang di mana pengiraan untuk pelarasan gaji baru telah pun dijalankan dan dijangka akan mula dikuatkuasakan sekitar bulan 12 (Disember 2013) ataupun awal tahun 2014. Sama-sama kita nantikan.

You may also read!

Kids Eyewear Safer Optics Anti Blue Light Glasses Lindung Mata Anak

Kids Eyewear Safer Optics Anti Blue Light Glasses Lindung Mata Anak

Sejak anak anak kerap guna laptop , komputer , handphone bagi meneruskan Pengajaran dan Pembelajaran Di Rumah (PdPR) ..

Read More...
Tips Elak Burnout Dalam Menguruskan Anak

Tips Elak Burnout Dalam Menguruskan Anak

Sejak negara dilanda pandemik COVID-19 , kebanyakkan dari kita yang tergolong dalam komuniti parents ni kena hadap situasi baru

Read More...
OTG Perfume Minyak Wangi Kekal Harum

OTG Perfume Minyak Wangi Kekal Harum

Ade ke yang tak suka pakai perfume ? Rasanya dah jadi kemestian kan bagi seseorang pakai perfume terutamanya lepas

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu