Jangan Jemu Tuntut Ilmu Demi Anak

In MommyBlogger, My Little Hero, ParentingBlogger
Lagi dua minggu tahun 2015 bakal menjelma…kejap betul masa berlalu…
dengan kedatangan tahun baru…makanya akan bertambahlah umur anak anak….
sayu kejap hati..rasa baru terpandang anak anak meniarap…merangkak…
Seronok bila tengok pembesaran anak anak depan mata…meskipun saya dan Mr Hubby bekerja…
kami tetap luangkan masa untuk pantau perkembangan anak anak..
semua orang nak yang terbaik untuk anak anak…camtu jugak dengan saya..
dan ilmu keibubapaan masih lagi dicari gali sebagai panduan untuk kami berdua…
Saya sentiasa beringat…anak anak membesar dengan cepat dan sangat merugikan jika kita
 terlepas setiap momen masa anak anak kecil…lagipun masa kecil tak kan berulang lagi…
dan bila kita tua kelak…lagila kita rindukan saat berkejaran…saat mandikan…
main water color bersama…conteng dinding…main ujan…kan kan…warrgghh..
hati dah menangis ni….
Bukan mudah untuk kita menjaga amanah dari DIA…adakalanya saya hampir tewas…
tapi tidak sesekali akan mengaku kalah..saya jadikan sebagai cabaran dan saya seharusnya bersyukur 
dan berbangga..meskipun berkerja ..saya mampu tempuhi semua cabaran ini..
Alhamdulilllah…Mr Hubby turut membantu sama dalam mendidik anak anak…
terima kasih sayang..I Love U So Much…
Perkembangan Khalish..Khaleef dan Khalaf sehingga ke hari ini adalah seiring 
dengan umur mereka…syukur Alhamdulillah Ya Allah..
moga perkongsian yang tiada henti dari rakan rakan tak kira di opis serta di alam maya…
menjadikan ilmu dalam mendidik anak anak semakin terisi di dada…
juga dalm usaha membentuk anak anak membesar sebagai anak yang soleh dan berakhlak tinggi..
Saya juga sering mengingatkan diri saya sendiri supaya tak berat hati untuk mencari maklumat 
dari mereka yang lebih berpengalaman… seronok sebab banyak perkara yang kita tak tahu dan 
tak pernah terfikir bila bersama anak anak..
 dan yang lebih berpengalaman terdahulu juga menjadi sumber rujukan saya…
dan yang paling penting..
Jangan Berat Mulut Juga Ya!!!
ready go to school

Khaleef suka sengih….

tekun tengok tv..

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

You may also read!

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Tatkala Negara kini masih ‘berperang’ mendepani pandemik COVID-19 yang semakin berleluasa ..masih ada beberapa perkara yang perlu diteruskan ‘perjuangan’

Read More...
Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Dalam tak diam , tahun 2020 dah pun berlalu dan yang pastinya meninggalkan pelbagai kenangan kan !?  Sal pun

Read More...
Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Sepanjang musim Negara dilanda pandemik COVID-19 ni kan , antara perkara yang merisaukan Sal adalah pembelajaran anak anak .

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu