Kategori Ape Ni

In My Story
Kawan-kawan yang dikasihi…pernah tak alami situasi camni..
Masa masuk meeting tadi ada sorang Hamba ALLAH yang tak reti dok diam..
rimas pulak tengok ..memula kibas baju..alahai…orang lain dok diam je..
mane datang semut panjat dalam baju..aiissshhh….confius tengok
Jenis tangan takleh dok diam…menggaru kepala pulak
aahhhh….sudah…sekali terpandang pulak…
banyaknyer benda asing kat atas kepala...
kelemumur ke kulit kepala kering tu…
Kot ye pun takyah la buat kejaan masa ni…
comot la..kan tengah meeting ni…rase cam nak jerit je
tapi apekan daya…kang terkujat pulak Dato pengerusi…
tak ke haru…
Pelbagai ragam manusia..yang tidak ..tidak je dibuat..
tindakan luar kawal agaknye..
Tapi sayang, mungkin Hamba ALLAH tu tak perasan yang dirinya
sedang diperhatikan..
sorie ye..sebab saya memang pemerhati tegar..
Next…tolong jangan buat sesuatu yang pelik 
dan boleh menggugat konsentrasi rakan meeting anda.. 

You may also read!

Pusat Pakaian Hari-Hari Pakaian Sedondon Harga Berbaloi

Pusat Pakaian Hari-Hari Baju Raya Sedondon Harga Berbaloi

Assalamualaikum dan Salam Akhir Ramadan 1442H . Rebutlah peluang pada 10 malam akhir Ramadan . Rugilah kepada golongan yang

Read More...
F&N Life Sedia Pelbagai Resipi dan Tips Masakan

F&N Life Sedia Pelbagai Resipi Dan Tips Masakan

Assalamualaikum dan Salam Ramadan 1442H . Harap korang semua sihat ya . Jaga diri dan kesihatan korang sebab ‘perang

Read More...
F&N Life Aplikasi Mudah Order Secara Online

F&N Life Aplikasi Mudah Order Secara Online

Assalamualaikum dan Salam Ramadan 1442H . Antara sedar atau tak .. kita dan pun masuk pertengahan Ramadan . Cepat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu