Khalaf Tetiba Je Nangis

In Parenting, Parenting
Tempat favorite Khalaf…. rak pinggan mangkuk…
leka dia main…bunyi nyer toksah cakapla kan..memang berdentang denting…
tapi semalam lain jadinya.. tengah leka main tetiba nangis…
dah kenapa??

 
 Tangah dah tersepit…sangkut kat celah rak pinggan…
comel sangat budak cerdik mintak simpati…sambil nangis panggil…
“ibbbbuuuu…iiibbbbuuuu…”
ibu senyum…Khalaf mesti tau cara nak keluarkan tangan kan…
tak sampai 2 minit…dia pusing pergelangan…dah boleh keluar tangan…
Terus ibu peluk Khalaf…pujuk….Ibu tau…anak ibu cerdik…
Khalaf kan anak lelaki…lelaki perlu kuat ya sayang…
 

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

You may also read!

Tips Elak Burnout Dalam Menguruskan Anak

Tips Elak Burnout Dalam Menguruskan Anak

Sejak negara dilanda pandemik COVID-19 , kebanyakkan dari kita yang tergolong dalam komuniti parents ni kena hadap situasi baru

Read More...
OTG Perfume Minyak Wangi Kekal Harum

OTG Perfume Minyak Wangi Kekal Harum

Ade ke yang tak suka pakai perfume ? Rasanya dah jadi kemestian kan bagi seseorang pakai perfume terutamanya lepas

Read More...
Salam Hari Lahir Anak Sulung Ibu I 11 Tahun

Salam Hari Lahir Anak Sulung Ibu I 11 Tahun

Dalam ibu tak sedar , masa kian berlalu . Anak anak ibu makin membesar dan ragam pun semakin mencabar

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu