Khaleef Buat Ape Tu…..

In MommyBlogger, My Lil, Parenting
Ce teka…Khaleef tengah buat apa…
tak kira kat manapun boleh dia…lepas penat main air..sure hauskan…
tak bagi kang …serba salah pulak…
Bagi jela … bukan susahpun…selak je…kihkihkih…
sempat lagi bergambar sakan…

Jangan ada sikap malu untuk breastfeed anak…memula tu mungkinla…tapi kena biasakan..
kalau tak misi tak kan tercapai…banyak khasiat air susu ibu ni..
tiap kali saya menyusukan anak …akan rasa ikatan kasih sayang yang sukar digambarkan…
dan sambil menyusu…saya sering berdoa…moga anak anak membesar sebagai anak yang soleh…
dipermudahkan dalam segala urusan oleh Ilahi…
dijauhi dari segala kemungkaran dan mendapat keberkatan dari Allah SWT..
Amin

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

You may also read!

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Tatkala Negara kini masih ‘berperang’ mendepani pandemik COVID-19 yang semakin berleluasa ..masih ada beberapa perkara yang perlu diteruskan ‘perjuangan’

Read More...
Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Dalam tak diam , tahun 2020 dah pun berlalu dan yang pastinya meninggalkan pelbagai kenangan kan !?  Sal pun

Read More...
Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Sepanjang musim Negara dilanda pandemik COVID-19 ni kan , antara perkara yang merisaukan Sal adalah pembelajaran anak anak .

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu