Laksa Penang jadi Pilihan

In Resepi
Lame dah tak buat laksa penang….tetiba macam teringin…Sal kalau bahan mudah…memang cepat la campak dalam periuk….tapi kalau payah… hehehe faham jela…
Last week masa buat puasa enam.. tetiba teringin nak berbuka dengan laksa penang…tengok ikan kembong pun ada….tak jangka pulak nak buat tapi boleh la…belasah je kan…
Alhamdulillah…jadi gak akhirnya….yelah bila dah lama tak buat takut tak jadi pun ye..

main boh je….hehehe…masuk mulut gak kan…

Sekarang ni kalau nak masak apa menu pun mudah.. resepi dicari melalui Google.. sonang…rajin atau malas je..

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

You may also read!

Badan Lebih Sihat Dengan Vitamin C+ Shine 1000mg Produk Kitsui

Kitsui Vitamin C+ Shine 1000mg Menjadikan Badan Lebih Sihat

Setiap wanita pasti mengimpikan kulit wajah yang cantik seiring dengan tubuh badan yang sihat kan ?? Sal pun macam

Read More...
Projek Infaq Ramadan Bersama Dapur LapoWey

Projek Infaq Ramadan Bersama Dapur LapoWey

Rejab dah pun berlalu meninggalkan kita  .. masuk bulan Syaaban yang penuh dengan keberkatan sebelum Ramadan menjelma . Ramadan

Read More...
Kids Eyewear Safer Optics Anti Blue Light Glasses Lindung Mata Anak

Kids Eyewear Safer Optics Anti Blue Light Glasses Lindung Mata Anak

Sejak anak anak kerap guna laptop , komputer , handphone bagi meneruskan Pengajaran dan Pembelajaran Di Rumah (PdPR) ..

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu