Bila tengok lelaki berjambang…mesti terdetik dalam hati saya..
mesti seni orangnya…
sebab rata-rata orang yang berjambang tergolong dalam bidang seni…
Dulu bila tengok orang berjambang…nampak macam tak kemas je..
now…takde masalah lagi bagi yang berjambang ..
rupanya dalam pasaran dah ada produk penjagaan jambang…
punyala tak tahu…
Bila baca Utusan…baru tau ada produk ni…
baguslah…sekurangnya wajah nampak kemas dan tumbuh lagi lebat…
Malaya Beard Oil
Sape kata lelaki jambang tak tampan..
Jambang yang terurus dapat mencipta keyakinan diri..
dan bagi yang muda akan nampak lebih matang…

jambang lebih teurus..
pada yang nak tau lebih lanjut tentang MBO…
sila layari Malay Beard Oil
Klik je..