Makan Pun Boleh

In Pandangan Je
Penah dengar atau tengok tak…
Nilah Virgin Coconut Oil…paling senang minyak kepala dara…jangan tak tau..minyak ni boleh makan…ada orang tak percaya tapi sebelum ni me dah try tapi buatan sendiri…
Masa ngandungkan Khalish…Mr Hubby yang buatkan..goreng kelapa sampai dapat minyak..
tulah selusuh me…tapi bila dapat info dari PA&MA…me pun nak try gak…yang ni siap ada perisa blackcurrant..moga dipermudahkan bersalin kelak…InsyaALLAH…petua lama..
Banyak gak faedah kalau kita amalkan minyak kelapa dara ni sebenarnya…nak tau lebih lanjut boleh layari www.tropikavco.com
Ni pun me dapat beli masa expo Maternity& Children..1st time cuba..nanti bila dah dapat kesannya..bolehla me sharing ngan mommies..tapi kalau sesape yang penah try…jangan segan silu nak kongsikan pandangan anda..

You may also read!

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Tatkala Negara kini masih ‘berperang’ mendepani pandemik COVID-19 yang semakin berleluasa ..masih ada beberapa perkara yang perlu diteruskan ‘perjuangan’

Read More...
Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Dalam tak diam , tahun 2020 dah pun berlalu dan yang pastinya meninggalkan pelbagai kenangan kan !?  Sal pun

Read More...
Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Sepanjang musim Negara dilanda pandemik COVID-19 ni kan , antara perkara yang merisaukan Sal adalah pembelajaran anak anak .

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu