Nak Bibir Merah Semulajadi Tak

In Info & Ilmu
Nak Bibir Merah Semulajadi Tak –  Sal pun nak gak cuma rajin atau tak je. Bila kemalasan melanda , tak berupaya nak buat pulak  tapi semua tu alasan kan . Nak seribu daya jadinya Sal ni merajinkan diri untuk cari petua bibir merah semulajadi .

Korang Nak Bibir Merah Semulajadi Tak

Gini , cara terlalu mudah hanya ambik madu dengan limau nipis . Satukan dan sapu nipis kat bibir . Sebelum ni Sal rajin gak buat tapi bila tengok kengkawan pakai lipstik cantik la pulokkkkkk , erkkk .. keterujaan dan kegedikan nak beli dan cuba pun ade gak . Pompuan kan , mesti nak bibir merah secara semulajadi kan …
Nak Bibir Merah Semulajadi Tak
Nak Bibir Merah Semulajadi Tak
Yang benornya pada Sal kandungan lipstik tak berapa bagus untuk bibir . Boleh nak pakai tapi jangan dalam jangka masa yang lama . Bibir kita perlu gak bernafas , bila selalu pakai bibir akan jadi kusam dan birat . Jangan dibiarkan sangat nanti teruk jadinya .

BACA JUGA: Petua Hilangkan Parut atau Tompok Hitam di Wajah

So gunakan madu sebaik mungkin sebab sifat madu yang dapat melembapkan bibir . Ada kesempatan tu buat la , tak selalu pun takpe dan seandai kata dah malas sangat pakai je la pelembap bibir .
Boleh jugak !!

 

Ada jugak petua lain , yang senang pada Sal limau nipis dan madu je . Tapi kalau korang nak bahan ni pun boleh juga :

Campuran Strawberi

Jus Timun

Biji Delima dan Susu

Campuran Madu, Minyak Almond dan Gula

BACA JUGA: Cara Mudah Bibir Merah Semulajadi 

You may also read!

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Tatkala Negara kini masih ‘berperang’ mendepani pandemik COVID-19 yang semakin berleluasa ..masih ada beberapa perkara yang perlu diteruskan ‘perjuangan’

Read More...
Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Dalam tak diam , tahun 2020 dah pun berlalu dan yang pastinya meninggalkan pelbagai kenangan kan !?  Sal pun

Read More...
Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Sepanjang musim Negara dilanda pandemik COVID-19 ni kan , antara perkara yang merisaukan Sal adalah pembelajaran anak anak .

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu