Pasar Malam Je

In My Lil
Alhamdulillah…bila ade rezeki lebih bulan ni..Mr Hubby belikan Khalish something…
tapi taklah beli kat shopping complex…Pasar Malam je…heehee…tu je yang termampu…
punyalah sakan Khalish senyum bila nampak apa yang dia dapat…tak menyempat nak rasmikan..
muka happy sakan

dah tu taknak turun…
Part yang melucukan bila sampai rumah ..terus tolak basikal lama yang memang dah tak sepadan dengan dia ..me ngan Mr Hubby gelak sakan tengok keletah anak bujang kami..bila cakap yang basikal lama ni untuk adik..macam faham je dia..terus tak berusik..
adakalanya bila terpandang sesuatu yang menarik…me mesti nak belikan untuk anak…bukan apa..masa kekecik dulu kita tak dapat nak memiliki so ape salahnya turun kat anak…atleast apa yang diimpikan tercapai..biarpun kita bagi kat anak

You may also read!

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Tatkala Negara kini masih ‘berperang’ mendepani pandemik COVID-19 yang semakin berleluasa ..masih ada beberapa perkara yang perlu diteruskan ‘perjuangan’

Read More...
Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Dalam tak diam , tahun 2020 dah pun berlalu dan yang pastinya meninggalkan pelbagai kenangan kan !?  Sal pun

Read More...
Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Sepanjang musim Negara dilanda pandemik COVID-19 ni kan , antara perkara yang merisaukan Sal adalah pembelajaran anak anak .

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu