Perhatian: Dalam Kek Ada Kandungan DADAH

In Info & Ilmu
Perhatian: Dalam Kek Ada Kandungan DADAH  – Macam macam zaman sekarang ni ya . Disebalik kesedapan kek tersembunyi sesuatu , takut pulak nak beli kek kat kedai . Penyedap tu rupanya serbuk yang terkandung dadah .. alahaaaiiii ngeri betul la . Kenapa la tak bisnes secara sihat dan telus . Tahu nak untung je .

Perhatian: Dalam Kek Ada Kandungan DADAH , Jangan Ambil Mudah

Baru je Sal up pasal kesedaran dari pihak AADK , ni dah timbul pulak kes lain dan tanpa kita sedar rupanya . Yelah, sebagai pengguna kita kena lebih berati hati . Jangan ingat memang kek tu sedap asli , rupanya tidak . Kot ye pun nak berniaga , jangan sampai menganiayai pengguna wahai penjual .
Kalau ikhlas , air tangan korang memang akan sedap sentiasa . Jangan takut untuk bersaing secara sihat . Pengguna sekarang bijak memilih tapi kalau dah menipu untuk sedapkan makanan korang sampai guna bahan terlarang … waduhhh .

 

Baca lanjut di Kek Biji Popi

Dalam kes macam ni , cuba korang bayangkan kalau dah lepas makan kek tu dan terus nak drive ke . Korang rasa apa yang akan berlaku . Bahaya sebab melibatkan nyawa . Sebab tu sebelum apa yang kita buat kena fikir dan jangan semborono .

BACA JUGA: Ambil Kisah Ambil Tindakan

You may also read!

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Tatkala Negara kini masih ‘berperang’ mendepani pandemik COVID-19 yang semakin berleluasa ..masih ada beberapa perkara yang perlu diteruskan ‘perjuangan’

Read More...
Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Dalam tak diam , tahun 2020 dah pun berlalu dan yang pastinya meninggalkan pelbagai kenangan kan !?  Sal pun

Read More...
Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Sepanjang musim Negara dilanda pandemik COVID-19 ni kan , antara perkara yang merisaukan Sal adalah pembelajaran anak anak .

Read More...

2 commentsOn Perhatian: Dalam Kek Ada Kandungan DADAH

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu