Perjuangan Dalam Penyusuan Belum Selesai

In My Story
rezeki anak yang terus diperjuangkan…
Jangan malas….istiqamah….dan yang penting ilmu perlu dicari…tak akan datang bergolek….bukan mudah untuk berjaya sebenarnya tapi selagi ada kemahuan…Inshaa Allah…ada jalan penyelesaiannya…DIA kan ada…mohon pada DIA…janji usaha dulu ya…
Macam mana penat atau sibuk pun…Sal tak penah rasa rutin yang satu ni sebagai bebanan…anggap perjuangan yang perlu dilunaskan dalam apa jua keadaan..dan mungkin jua hanya ajal yang memisahkan..sebab Sal rasa tanggungjawab pada anak anak…dan salah satu sebab..janji yang perlu 
dikotakan…
Opss sebelum lupa…kebetulan semalam Sal kena sakit mata…taklah sakit sangat tapi mata dah mula bertahi…berair…tanda tanda dah kan…so Sal guna air susu ..titiskan sikit kat mata…try petua kan…Alhamdulillah…harini beransur sembuh…still datang opis cam biasa…nak mintak MC koje banyak…pada Sal banyak khasiat air susu ni…petua orang dulu dulu rajin gak Sal buat…
beransur sembuh dah mata…
Alhamdulillah..rezeki itu masih ada…dan dipermudahkan oleh DIA..syukur Ya Allah…

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

You may also read!

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Tatkala Negara kini masih ‘berperang’ mendepani pandemik COVID-19 yang semakin berleluasa ..masih ada beberapa perkara yang perlu diteruskan ‘perjuangan’

Read More...
Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Dalam tak diam , tahun 2020 dah pun berlalu dan yang pastinya meninggalkan pelbagai kenangan kan !?  Sal pun

Read More...
Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Sepanjang musim Negara dilanda pandemik COVID-19 ni kan , antara perkara yang merisaukan Sal adalah pembelajaran anak anak .

Read More...

One commentOn Perjuangan Dalam Penyusuan Belum Selesai

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu