Petua Halau Lalat

In Info & Ilmu
Rupanya ada petua nak halau lalat…sangat mudah…kena ada:
1. Bunga Cengkih

2. Limau Nipis
Cucuk bunga cengkih kat limau nipis..Inshaa Allah ..lalat tak datang atau kalau ada pun mungkin sekor dua..Sal tahu pun masa ada majlis makan malam baru ni…kebetulan Majlis BBQ memang tak lari dari aktiviti bakar membakar kan..so pelik gak sebab tak kelihatan pun lalat…

Selamat Mencuba !!

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

You may also read!

Badan Lebih Sihat Dengan Vitamin C+ Shine 1000mg Produk Kitsui

Kitsui Vitamin C+ Shine 1000mg Menjadikan Badan Lebih Sihat

Setiap wanita pasti mengimpikan kulit wajah yang cantik seiring dengan tubuh badan yang sihat kan ?? Sal pun macam

Read More...
Projek Infaq Ramadan Bersama Dapur LapoWey

Projek Infaq Ramadan Bersama Dapur LapoWey

Rejab dah pun berlalu meninggalkan kita  .. masuk bulan Syaaban yang penuh dengan keberkatan sebelum Ramadan menjelma . Ramadan

Read More...
Kids Eyewear Safer Optics Anti Blue Light Glasses Lindung Mata Anak

Kids Eyewear Safer Optics Anti Blue Light Glasses Lindung Mata Anak

Sejak anak anak kerap guna laptop , komputer , handphone bagi meneruskan Pengajaran dan Pembelajaran Di Rumah (PdPR) ..

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu