Petua Sakit Mata..Guna Bunga Melati

In My Info, petua
Kekadang tetiba je datang musim sakit mata kan …sakit wooo…macam nak terkeluar rasanya bijik mata…nak buat apa pun serba tak kena…so dari sakit..mesti nak buat something supaya sakit berkurangan…
Jom try ambik beberapa helai daun bunga melati…bunga melur pun boleh..
Bunga Melati…..(Sumber:Google)
Bersihkan daun bunga melati….dan tumbuk sampai lumat….kemudian tampalkan pada bahagian kening…tampal ye…jangan masuk kat mata pulak…hehehe..
Buat setiap hari…dan jangan lupa gantikan daun yang baru setiap hari…maknanya setiap hari tumbuk daun bunga melati yang baru…jangan guna yang lama pulak tau….
Selamat Mencuba!!

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

You may also read!

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Tatkala Negara kini masih ‘berperang’ mendepani pandemik COVID-19 yang semakin berleluasa ..masih ada beberapa perkara yang perlu diteruskan ‘perjuangan’

Read More...
Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Dalam tak diam , tahun 2020 dah pun berlalu dan yang pastinya meninggalkan pelbagai kenangan kan !?  Sal pun

Read More...
Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Sepanjang musim Negara dilanda pandemik COVID-19 ni kan , antara perkara yang merisaukan Sal adalah pembelajaran anak anak .

Read More...

One commentOn Petua Sakit Mata..Guna Bunga Melati

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu