Semalam petang ngeteh dengan Mr Hubby…
Alhamdulillah…payah sebenarnya nak keluar berdua sekarang…
yelah..anak-anak kecik lagi….bila tak bawak..rasa sunyi…
tapi adakalanya perlu jugak berdua…
Kebetulan semalam teringin sangat nak makan rojak…
lame dah tak makan…
 Mr Hubby ajak ke Kg Baru…ada tempat yang ok sikit…
smalam pun public holiday…jalan pun agak lengang…
Cuma rojak yang dimakan bukan citarasa anak tekak…
selalu rojak kuah kacang tapi yang ni macam kuah mee rebus…
Nextime nak carikedai lain pulak…
dengarnya area Setiawangsa pun ok gak…
pelbagai menu yang menarik disediakan…
Masa order ade cakap nak spesel…bila tanay yang spesel ada ape..
katanya sotong dan paru…tapi bila rojak sampai…kosong je…
camno tu….
Oh Teh Tarik…

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari