Sedia Untuk Diminum

In Parenting
Masa balik kampung tempohari..saya terjumpa sesuatu yang pastinya menggembirakan hati para ibu yang menyusukan anak sepenuhnya…macam saya jugak…heehe…nak tau tak apa dia…heehee..
Alfafa yang telah siap diproses dalam bentuk minuman…seronok sangat bila saya tengok..terus sambar 2 botol…dengan niat nak try dulu..Alhamdulillah,..production susu semakin bertambah walaupun sekarang agak segan nak keluar dek disebabkan hormon preggy…apapun ..saya tetap nak memperjuangkan misi tandem nursing demi permata hati tercinta..
Kalau sesiapa yang ada petua lain untuk tambahkan production susu dikala berbadan dua…jangan segan kongsikan bersama saya.

You may also read!

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Tatkala Negara kini masih ‘berperang’ mendepani pandemik COVID-19 yang semakin berleluasa ..masih ada beberapa perkara yang perlu diteruskan ‘perjuangan’

Read More...
Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Dalam tak diam , tahun 2020 dah pun berlalu dan yang pastinya meninggalkan pelbagai kenangan kan !?  Sal pun

Read More...
Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Sepanjang musim Negara dilanda pandemik COVID-19 ni kan , antara perkara yang merisaukan Sal adalah pembelajaran anak anak .

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu