Spagetti Simple …Bekal ke Opis

In Lifestyle, My Story, Parenting, Parenting
Disebabkan lately ni malas dah nak turun cafe….so penyelesaiannya…bawak bekal..
lagi senang…takyah nak lari turun…lagipun kalau lewat kang makanan habis..
haru tau kalau turun nak beli..tetiba makanan habis…
penyudahnya roti cecah air…nasib suka makan roti…biskut kering pun ok…
janji boleh alas perut…
So arini breakfast spaghetti…simple dan mudah…Alhamdulillah…
mengenyangkan..seronok gak bila bawak bekal sendiri..
selain jimat…berselera la kan nak makan…ikut citarasa sendiri…
kalau beli…ada je yang tak kena…yelah..tekak masing masing…mana nak sama..

jemput tengok….hehehehe

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

You may also read!

Pusat Pakaian Hari-Hari Pakaian Sedondon Harga Berbaloi

Pusat Pakaian Hari-Hari Baju Raya Sedondon Harga Berbaloi

Assalamualaikum dan Salam Akhir Ramadan 1442H . Rebutlah peluang pada 10 malam akhir Ramadan . Rugilah kepada golongan yang

Read More...
F&N Life Sedia Pelbagai Resipi dan Tips Masakan

F&N Life Sedia Pelbagai Resipi Dan Tips Masakan

Assalamualaikum dan Salam Ramadan 1442H . Harap korang semua sihat ya . Jaga diri dan kesihatan korang sebab ‘perang

Read More...
F&N Life Aplikasi Mudah Order Secara Online

F&N Life Aplikasi Mudah Order Secara Online

Assalamualaikum dan Salam Ramadan 1442H . Antara sedar atau tak .. kita dan pun masuk pertengahan Ramadan . Cepat

Read More...

One commentOn Spagetti Simple …Bekal ke Opis

  • Sedapnya. Boleh jimat belanja makan diluar. Kadang-kadang yang menjual lauk-lauk tidak lagi berkhasiat dan tidak mengunakan bahan-bahan yang segar.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu