Spagetti Simple …Bekal ke Opis

In LifestyleBlogger, MommyBlogger, My Story, ParentingBlogger
Disebabkan lately ni malas dah nak turun cafe….so penyelesaiannya…bawak bekal..
lagi senang…takyah nak lari turun…lagipun kalau lewat kang makanan habis..
haru tau kalau turun nak beli..tetiba makanan habis…
penyudahnya roti cecah air…nasib suka makan roti…biskut kering pun ok…
janji boleh alas perut…
So arini breakfast spaghetti…simple dan mudah…Alhamdulillah…
mengenyangkan..seronok gak bila bawak bekal sendiri..
selain jimat…berselera la kan nak makan…ikut citarasa sendiri…
kalau beli…ada je yang tak kena…yelah..tekak masing masing…mana nak sama..

jemput tengok….hehehehe

Jom Singgah;
Kelab BloggerBenAshaari

You may also read!

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Tatkala Negara kini masih ‘berperang’ mendepani pandemik COVID-19 yang semakin berleluasa ..masih ada beberapa perkara yang perlu diteruskan ‘perjuangan’

Read More...
Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Dalam tak diam , tahun 2020 dah pun berlalu dan yang pastinya meninggalkan pelbagai kenangan kan !?  Sal pun

Read More...
Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Sepanjang musim Negara dilanda pandemik COVID-19 ni kan , antara perkara yang merisaukan Sal adalah pembelajaran anak anak .

Read More...

One commentOn Spagetti Simple …Bekal ke Opis

  • Sedapnya. Boleh jimat belanja makan diluar. Kadang-kadang yang menjual lauk-lauk tidak lagi berkhasiat dan tidak mengunakan bahan-bahan yang segar.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu