Susu Oh Susu

In Parenting
Lame dah tak update pasal sesuatu yang amat bernilai..
hasil yang datangnya dari dalam diri sendiri..
kurniaan dari YANG MAHA ESA..
Kesyukuran dipanjatkan ke hadratMU YA ALLAH..kerana hingga ke saat ini
diriku masih diberi peluang menyusukan Muhammad Khilfi Khaleef…
usia Khaleef kini menjangkau 5 bulan lebih…nextmonth Khaleef dah mula makan…
dan ibu akan dapat diploma penyusuan…
Subhanallah…kejap betul masa berlalu…serasa macam baru semalam bersalin…
Dan petang tadi balik keja jengah jap DF…
dah lame tak organise…main letak je stok susu yang ade..
bukan malas tapi masa sangat tak mengizinkan dan start harini gak
me dah mula bekalkan stok susu bulan Jan ke BS…
takut kalau lame sangat terlupa…nanti expired sayang pulak..
memang selama ni niat kalau boleh nak bagi fresh pada Khaleef sampai masuk 5 bulan lebih…
dan Alhamdulillah impian tersebut tercapai…
 
ni la rupenyer stok susu yang tak terusik lagi dalam DF….
semua ibu mampu lakukan demi anakanda yang dicintai…kesungguhan yang datang dari dalam diri perlu diiringi dengan niat, usaha, doa dan tawakal…jangan cepat mengaku kalah sebaliknya usaha tanpa henti…dan pedulikan apa orang nak kata…

You may also read!

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Persediaan Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK) dan Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM)

Tatkala Negara kini masih ‘berperang’ mendepani pandemik COVID-19 yang semakin berleluasa ..masih ada beberapa perkara yang perlu diteruskan ‘perjuangan’

Read More...
Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Beli Emas Online Secara Pakej Menabung Harga Murah I Kedai Emas Hajjah Halijah

Dalam tak diam , tahun 2020 dah pun berlalu dan yang pastinya meninggalkan pelbagai kenangan kan !?  Sal pun

Read More...
Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Kelas Tuisyen Online Fly High Training Centre Terbaik 2021

Sepanjang musim Negara dilanda pandemik COVID-19 ni kan , antara perkara yang merisaukan Sal adalah pembelajaran anak anak .

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu