Semalam masa amik Khaleef tetiba BS tanya:
BS: Kat rumah ade semut ke
Me: setakat ni takde lagi…kenapa kak…
BS:  masa tukar baju nak mandi tadi akak tengok kulit Khaleef merah-merah…macam kena gigit semut..petang ni dah kurang sikit
Me: (dalam hati timbul kehairanan…pagi tadi hantar elok je)……taktau la pulak kak…mungkinla kot kena gigit semut..(masa ni muka me dah berubah keruh sikit sebab terkejut)
BS: tula…petang ni dah hilang sikit kat celah peha…cuma kat tangan je tinggal..
Me: Mungkin ada alahan kot kak..tapi Khaleef tak nangis kan kak…
BS: ermmm…takde pulak nangis…cam biase je…
Sampai je rumah me terus mandikan Khaleef..sapu sambil selawat balm NR..Alhamdulillah pagi tadi dah kurang…dalam petang ni tadi me msg BS tanya…Khaleef dah ok ..merah-merah kat badan dah takde lagi…nak kate alahan gatal…takde pulak rasa kasar bila dipegang…merah-merah tu macam kat belah dalam…apela agaknye ye…
selalu berfikiran positif dan takmau mengikut perasaan sangat…berfikiran negatif akan menyebabkan perasaan jadi tak keruan…risau…so takkan jadi ape…