Udang Cilipadi & Kangkung Goreng – Bubur Sumsum

In My Story
Alhamdulillah…dah seminggu kita berpuasa..
cepat betul masa berlalu..
dan tak sangka untuk kesekian kalinye me berpeluang untuk masuk dapur lagi…
semangat nak masak untuk juadah berbuka..
kalau time tak posa..jarang masuk dapur..
bukan malas masak tapi balik dah lewat petang..
Mr Hubby pun jarang makan malam..
bulan posa ni dapat balik seawal jam 3 petang…
berpeluang jugakla me nak menumis bagai..
taklah terkejar sangat…
siap masak baru amik anak kat BS…
tapi selalunyer Mr Hubby yang amik anak..
cakap je balik jam 3ptg tapi selalu drag sampai  4 – 4.30ptg..
apepun azam perlu diteruskan…
so untuk harini menunyer seperti gambar di bawah ni..
udang cilipadi

kangkung berlada
 dan arini tak beli kuih kat param sebab Mr Hubby rajin nak buat bubur sumsum..
dapat jugakla 3-4 bekas…dan dapat jugak bagi kat jiran-jiran..
sikit sama dirasa…

bubur sumsum

You may also read!

Pusat Pakaian Hari-Hari Pakaian Sedondon Harga Berbaloi

Pusat Pakaian Hari-Hari Baju Raya Sedondon Harga Berbaloi

Assalamualaikum dan Salam Akhir Ramadan 1442H . Rebutlah peluang pada 10 malam akhir Ramadan . Rugilah kepada golongan yang

Read More...
F&N Life Sedia Pelbagai Resipi dan Tips Masakan

F&N Life Sedia Pelbagai Resipi Dan Tips Masakan

Assalamualaikum dan Salam Ramadan 1442H . Harap korang semua sihat ya . Jaga diri dan kesihatan korang sebab ‘perang

Read More...
F&N Life Aplikasi Mudah Order Secara Online

F&N Life Aplikasi Mudah Order Secara Online

Assalamualaikum dan Salam Ramadan 1442H . Antara sedar atau tak .. kita dan pun masuk pertengahan Ramadan . Cepat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu